Day 1 - Lagu yang anda dengar hari ini?

HAlooo...

Ini adalah hari pertama 30th days challenge.! Hiyyappp!!! Sudah sedia dengan soalan-soalan yang akan di jawab.

Soalan untuk hari ni adalah berbunyi :

LAGU APA YANG ANDA DENGAR HARI INI?
Banyak.! Tapi yang paling banyak berputar dekat ruangan kerja aku sepanjang hari aku bekerja ni ialah lagu ini..


GIVE ME EVERYTHING (TONIGHT)

Muekekekeke.... Lagu Pittbull ft. Ne Yo. Korang pernah dengar tak? Lagu ni aku dapat dari sorang budak hingusan comey **kejam! sebelah aku... Heee.... Gile vaven dok tanya-tanya aku dari pagi siapa nyanyi lagu ni semalam.~

Dek, mana la aku tau... Tapi dia tak kire tanya juga, siap menyanyi lagi. Masalahnya dik, ko nyanyi pon tak bunyi lagu.. Camano?? Yang aku dongar ko sobut "tonight.... nyeenyee nyen yee..." Pastu kata masa drive pegi Pahang aritu dekat hiway ada lagu ni berputar kat Hot.Fm... Adoiii..ko tak perasan ke yang aku tido time tu? Bilo maso lak aku dongar?

Ok.! Berbalik pada lagu  dancefloors ni tadi...Rapper Cuba-Amerika ni telah dipilih untuk kerjasama dengan Ne-Yo, Nayer dan Afrojack untuk single kedua dia "Planet Pit". Ok.. Aku dah rasa macam VJ MTV Billboard pulak dah... So, enjoy.!

Comments

Popular Posts