expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Tuesday, October 16, 2012

J A r a K

Salam Petang ...
"Beginikah balasan cinta
Manis kata di bibir saja
Lembut lidah mengukir janji
Segunung mimpi berkecai kini" -Gingerbread

 Jarak... Kadang-kadang mampu membunuh rasa.

Bila mana ,

Hati yang dulunya benar-benar ada rasa percaya... Terus hilang.

"Jika mampu ku kembali,
Mengulangi masa...
Pasti ku tunaikan,
Permintaan terakhir.." -Stacy
 Masa... Kiranya mampu ku hentikan waktu , akan aku putar saat pertama kali pertemuan.

Agar bisa pertemuan itu tanpa rasa ...


"Kini hanya, tinggal kenangan,
Hanya waktu menentukan,
Kita kan bersama..." -Stacy

Ya!! Biar saja masa ini yang menentukan segalanya. SEKIAN TERIMA KASIH.!!!

* * * * * * * * 

INFO SEHAT

Korang tentunya dah tau kan??

Diet yang seimbang adalah dari cara pemakanan yang sihat. 
Jadi, ambillah makanan yang sihat untuk kesihatan anda. 
Betul...

Tak tipu ni. Ada sorang akak ni yang bagi tau. Dia pesan kat aku kurangkan gula dan karbo dalam setiap makanan dan minuman. 

Sekiranya ko boleh tak amik karbo dan gula dalam tempoh dua minggu lagi bagus. Itu sebagai permulaan. 

Kemudian ko akan rasa selesa dan rasi dengan amalan tu. 
Jadi teruskan. Sehingga dapat berat badan yang ideal ...
Supliment jangan di lupa.!

Ya, aku cuba ikut kata-kata akak tu.!

# Takut yang dikejar tak dapat, yang di kendong berciciran ...

3 comments:

  1. Xpe....biar lah takdir menentukan segalanya...

    Psss....gula tu mmg bleh...tp karbo?huhuhu...xtaw sgt pown food yg ada carbo dan yg xde....skulah xtinggi....

    ReplyDelete
  2. nasi tak boleh, roti tak bole, bijirin pon kurangkan juga.....

    ReplyDelete
  3. mesti cik muda kita ni sihat dan ceria

    ReplyDelete