Family Gathering~

Hey, Sabtu lepas aku dan family aku pegi mamam ngn photoshoot dekat Bagan Lalang... layan beb dekat sana... Tak pernah pegi...terkejal sekejap.

Mereka bertolak dari Melati dalam pukul 5 pm..Kenapa mereka? Bukan aku sekali? Sebabnya, aku tak balik minggu tu. Yie, Aleea & Ayu pick-up aku dekat p11... Actually aku betul-betul terlupa minggu tu dah janji ada family gathering..! Oops..maaf! Nak pulak pagi harinya tu ada tournament futsal dekat p18. Akibatnya, aku penat dan terus tak  balik Melati!
Kami makan di Restoran Senandung Semalam.. nice places & nice dishes! Dia punya siakap 3 rasa memang perghhhh...!! Semua menyelerakan lah.. Harga pun berpatutan juga.. But masih lagi tak boleh challenge siakap 3 rasa Cameron Highland.. Mantopp! 
Selesai semua hidangan kami bedal, beru lah kami semua berjalan tepi pantai sambil-sambil photoshoot segala bagai..


Gambar-gambar nye tak de la menarik sangat... Sebab, budak-budak ni photographer amatur sahaja.. Baru nak berjinak-jinak dengan DSLR mereka..! Tak kisah la tu.. Yang penting gambar saat bersama dengan family tu yang paling penting..kan?? 

Ada lagi beberapa pic yang mereke ni ambil. Tapi ni je lah dulu untuk entry ni ye... 

Comments

  1. waaa.. jeles.. jeles.... huuu~~~



    join lah that contest lau sudi...(^_^)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts