ASTRO Datang Rumah...!

ASTRO??

Apa maksud aku?

3 gadis anggun, Akma DaBlueberry, Cik Muda dan Scha AriFf telah memiliki ASTRO di rumahnyee......ngeeeeeee...... SILE JANGAN JELES..... mereyke seakan-akan pe'rak tengOk kuali yang tersangkOt di luor itew...hari2 maw lap kuali itew......supaye dapat line yang terrrrrrbaikkk....!!!!





Owhhh..... Suda pasang Astro ...

Aku kata, kalo hujan masak le... dah tak dapat tengok..  line astro takde... Kenapa selalu tak de line bila hujan?

Scha kata, kalau hujan...siaran tu terganggu sebab kuali dia terkena kat air hujan...

Aku balas balik, owhhh.... abis tu cane?

Scha jawab, kene lap la air hujan dekat kuali tu bg kering... bagi siaran dia clear...

Aku ternganga... tapi masih bertanya, Scha pernah lap k?

Scha jawab dengan selamber, Tak pernah..!

legnOte :
...dan aku tensen....

Comments

Popular Posts