Contest :Ada Apa Pada Nama?


Contest!!!! 

Aip..join contest? Kata banned GA.. Owh....dah tak banned dah... Banned tu adalah sementara kan!

Arini nak join GA dari Cik Yad'z : Dari Mata Hati lah...

Apa yang perlu aku buat adalah :

Syarat 1 dan 2 da setel...
Syarat 3, adalah entry yang tengah aku taip ni..

Nama Penuh : SITI AZIZAH

SITI tu merupakan gelaran bagi seorang wanita... Kemudian AZIZAH tu bermaksud SAYANGBERHARGAKEKUATANDIHORMATI dan juga MULIA! hehehe...cam best je kan maksud dia.. Huiii!! Pas nih ang pa semua panggil aku SAYANG noh!!! 

~Cik Sayang!!~

Dalam berblog, aku guna nama samaran kerana aku takmo guna nama sebenar...sebab nama betul aku sangat berharga...kena simpan elok2..tu je! Tak de sebab lain pun. Nick Name Cik Muda Sae menjadi pilihan hati adalah kerana, aku jatuh hati dengan satu cerita Jepun ni... Tajuknya Orange Days! Watak heroin dalam cerita ni, sangat unik. "Hagio Sae" tu seorang yang sangat tabah meskipun dia kurang upaya, tak lawa sangat pun, pekak pulak tu. Tapi dia gila vaven teror main violin. Amazing kan? Pas tu perkenalan dia ngn "Kai Yuuki" sangat simple dan menarik.. hanya kerana sebiji Orange.

 
Yang best lagi satu adalah, persahabatan mereka ni di ikat dengan sebuah note book yang diorang sendiri tulis, apa yang berlaku satiap hari selama persahabatan tu terjalin, perkara yang menggembirakan diorang, menyedihkan diorang, kesukaan diorang..etc! 

Di sebabkan adore ngn watak tu juga kehidupan as a student dia, terciptalah nickname aku itu..! Cik Muda tu macam biasa la kan, kalo drama Korea or Jepun, diorang mesti guna panggilan Cik Muda untuk perempuan bagi menunjukkan tanda hormat dalam sesebuah keluarga. Actually nick ni memang dah aku guna lama dah, before  blog ni lahir lagi. Kenapa aku suka movie series nih, susah nak interprete.. korang kene tengok sendiri sebab pada aku cerita ni sangatttttt-sangattttt bererti dalam jiwa aku! Aihhhhh panjang la plak.

Next, pendapat aku pulak tentang nick si Yad'z nih!

Nama penuh si empunya blog Dari Mata Hati ni Noorfatahiah binti ZohardinNick Yad'z yang dia gunakan tu mungkin sebab nama boipren dia Yadim kot...Tapi sebab nak bagi glamer sket, amik pangkal je lol... Yad. Kendian touchup sket biar nampak glamer tebabent, bubuh la 'z tu plak... Actually nak bubuh 's. Oleh kerana ramai sangat wat 's kan... Tak le nampak cool! Guna 'z, bagi kelas sikit... Ha, jadi lah "YAD'Z".. Hoiiiii...!!!! Kelas kau Maria...~  Tak pon kan, mungkin Z tu adalah nama manje scandal dia..ngehehehehe~ cabOttttttt...nti Yad'z marrraaaaaaa~

TAG : KEMA! Nak tau juge nape budak P.A.P.A.T ni guna nick Blueberry... suke tgk cite Blue eaaaa....~ ha..tatau!!!

___________
LEGNoTE : yang lain tu kalo nak join pe salahnye . . . kan kan kan???

Comments

  1. aihhhhhhhhhssss...aku xbersalah..aku xtengok cite biru..cume kdg2 aku tertengok cite biru sbb tv scha tu slalu weng..tgh syok2 layan anak mami mek ani tetibe je jd biru..nape ek??kekekekekkekeke

    ReplyDelete
  2. yg ko pg tekan remote tu kenape???? eeeeeeeeeeehhh!!!

    ReplyDelete
  3. haih..lama aku tak bukak blog bertambah pengikut nampak..heheheh...baguss..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts