Putrajaya - KL Sentral, KL Sentral - Putrajaya = RM80??

Minggu lepas lepas...

Mereka rancang, mau pegi shopping di Jalan Tar, KL. Plan yang sepatutnya adalah jam 10:30 pagi gerak ... Tapi dekat 12 baru bergerak dari presint 9.... Ini semua gara-gara mak tiri terlewat bangon...Alahaiiii!! Semalam kan balik lewat sebab tengok movie dekat Mines.. Neway, di maafkan....! Kerana komitmen pada keluarga adalah sangat penting...!

Dari Putrajaya kitorang naik ERL tak mo naik kete, bajet.... Tapi, bile taim bli tiket, aku ngn Kema ternganga.....nga nga nga.....!!! Ape pasal??

Putrajaya - KL Sentral , KL Sentral - Putrajaya = RM20 per head ??

**nangessss**

4 orang = RM80 ???

**nangessss lagikk**


Woiiii, baik naik kereta je....!! Kongsi duit minyak pg balik baru RM20 (Apsal aku bangang time tu?? Apsal la aku tak notice apabila menaiki ERL perbelanjaan adalah lebih meningkat?? Apasal aku tak offer naik kete aku je masa tuh??) Arggghhhhh....apsal???apsal???apsal?? **meratap**


Kema cakap, 80rengget lepas duit minyak 2 minggu pegi keje....Kema rasa begitu, aku pun rasa ...

legnOte : Sememangnya aku beranggapan tambang ERL adalah macam tambang LRT PUTRA adanya...gerrrrrrr!!!!

Comments

  1. ye la wan....
    ni pun 1st time sy naik ngn kawan2... at last, meratap suda...waaaaahahahah

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts