Felt

Hujung minggu aku terisi dengan felt-craft...

Aku ada dua orang housemate yang sangat-sangat mad dengan felt-craft ni. Jadi hujung minggu terisi dengan mereka yang menjahit felt. Aku?? Haha..Actually aku pun sikit sebanyak terjebak juga dengan leisure activity diorang ni. Ada la siap satu dua. 

Nak tengok hasil?


Dari pandangan kiri korang tu adalah hasil kerja aku. Yang merah tu adalah hasil tangan Miss Harm. (As indicated..."Lah love Ham." muehehe~) Pagi-pagi lagi duk panggil aku suruh tengok hasil dia. Tapi sebenarnya nak suruh tengok apa yang dia tulis dekat peyut owl tuh kan..kan..kan? Cit.. Bisa buat aku sentap pagi-pagi...!!!

Selain dari felt ni, korang pernah tak buat crostich? Ala...ni pon pernah jadi fenomena satu waktu dulu... 

Sekitar tahun 1999-2001 kot. Tak silap aku masa tu aku sekolah lagi. Yang rajin beli and buat crostich ni Mak Uda aku. Rajin dia belikan aku satu set. Dapat kat aku, satu hapa tak siap... Hehe........


Dah la tu. Jom lunch..!!

Comments

Post a Comment

Popular Posts