expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Tuesday, June 5, 2012

Men In Black 3


Men In Black 3 memang awesome.!

Aku mulanya tak paham sket jalan cerita dia yang kejap ke masa silam K, kemudian ke masa lain, kemudian yang jahat datang ke masa silam kendian ke masa lain....

Tapi, 

lastly aku mula faham.... Ohh...

Demi menyelamatkan nyawa lain, pasti akan ada nyawa lain sebagai galang gantinya... Dekat MIB#3 ni baru pengarah bagi tau yang kenapa bila J mencari identiti K dan juga dia, mesti tak ada.. 

Sebabnya .... haa, korang kene tengok sendiri. But last cerita ni memang buat aku rasa tersentuh. Serious beb... tersentuh...

Korang yang dah tegok tu tersentuh tak???

Ke, aku sorang je yang emosi lebih? Hiiiii....

1 comment: