Eleyy...syg sangat ke?!

Jom kita intai-intai picca ....


Dengan bestiest masing-masing ...
Inilah hasil dari persahabatan diorang ...

Hey,
Korang saling memerlukan each other pun. Gaduh-gaduh camana pun ... kan?

Ucapan-ucapan terakhir dari semua memang sangat's bermakna.

Last punya salam-salam lepas makan malam. (Ni malam terakhir hangout bersama.) Dekat Uptown Jalan Reko. Maaf segala bagai. Tapi paling aku tak lupa, bila manusia yang paling rapat melantun sama-sama berbaik semula. Ye, comel sangat masa tu. 

"Aku mintak maaf pasal hal sup dulu tu... Tak sangka pulak akhirnya macam ni." 

Waktu tu memang aku sebak lol. Serius... :'(

Dalam hati ni tak de sape tau.
Besoknye, aku bersiap-siap nak balik MU.. Tiba-tiba mesej masuk.

"Aze, kalo nak jumpa kitorang last, meh datang ALi1 lepak bekfest sama. Makesure sampai sebelum kul 8 !"

Cit, sembang semalam kata nak gerak lepas subuh buta. Aku memang dah agak diorang ni. Kaki tido. 

Demi tak menghampakan, aku pegi juga. Eleelele...






Dekat kul 9 baru diorang bertolak balik. 

Hmm... SELAMAT TINGGAL PUTRAJAYA.!
T__T

Tipu lah kalau aku cakap aku tak sedih. Kemana je mesti pegi sama-sama.

Penang, Perak, Ulu Dong, Pilah, Gambang, Terengganu, Melaka, Muar ... 

Uptown, downtown, Jalan Reko, Cheras, Danau, Malaysia Idol, Mali's, semua tu terpahat kenangan. 

Gaduh lah banyak mana pun, kutuk lah sampai berbuih mulut pun, tapi badminton main sama-sama juga, futsal tendang sama-sama juga. Minum tetap satu straw, makan tetap sama sudu. 
Perkongsian tu adalah perkongsian yang abadi. Tak mudah untuk di leraikan. Ya, hanya kita yang merasai yang tau betapa bermaknanya setiap di antara kita. Betapa pentingya setiap manusia ini. 





Rindu la ... T__T

Betul tak tipu punye ... T__T

Tapi nak buat camana .... T__T

Impian perlu dilaksanakan ... T__T

Masa depan menunggu nun jauh disana... T__T

Semoga korang berjaya mencapai cita-cita ... T__T

pssst....erkk, korang pon boleh pakai motor besar mcm haritu tu satu hari nanti... hee~ 







Rindu kat deme~ 

Huk...     T__T

Comments

  1. bc entry ni mc bc surat khabar la dear..hihi..

    nice! nek moto ramai2.

    ReplyDelete
  2. huhuhu...berpisah dengan rakan baik mmg sangat sakit....huhuhu.....

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts