expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Wednesday, March 14, 2012

Result SPM keluar 21 Mac 2012

Salam n morning..!

Ni adalah hebahan untuk adik-adik yang amik SPM tahun lepas. Result SPM korang akan keluar pada 21 Mac 2012 ni. Jadik korang bolehlah dapatkan result korang dekat sekolah masing-masing pukul 10 pagi. Bagi calon persendirian pulak, keputusan akan dimaklumkan melalui pos atau boleh juga hubungi Jabatan Pelajaran tempat uols mendaftar dulu. 

Malas ???

Nak keje senang je korang kan. Tak pe akak paham. Lama sangat dah tak pegi sekolah kan.? Duk menganggur kat umah tu sampai tumbuh akar tapi hasil nan ado.. Tak pe. Akak ngerti. Akak pernah mengalami semua itu dulu.. Sebelas tahun dulu.! Bagi yang dah berjangkit dengan penyakit berat tulang ni, Korang boleh cek result korang guna mySMS 15888 je. Sonang.! Cam akak dulu tak do do bondo alah semes ni ha. Poie yo lah bojalan kek skolah tu ha amik result. 


Bagi yang nak guna perkhidmatan-dihujung-jari nih.  Perkhidmatan ini akan diaktifkan bermula jam 10 pagi, 21 Mac 2012 dan akan ditamatkan pada 12 tengah malam, 27 Mac 2012.

Paham dah la kot..kan??

Jadi untuk adik-adik yang akan mengambil keputusan SPM nanti, smogo bejayo lah yo? Kalo result tu tak monopati citoraso-luar-biaso korang jangan lak bunoh diri, tojun dari bangunan skolah lak yo? Paling kuek pon ekau lari kliling padang skolah tu tak po yo... Hilang lomak sekilo duo. Kluor gak hasil semaian bapo bulan lopeh tu ha.... Yo tak?

Apa pun semoga apa result keluar tu, jangan patah semangat tuk terus belajar dan terus belajar. SPM tu bukanlah pentas yang menyaksikan kejayaan atau kegagalan korang ke separuh akhir juara lagu kan?. Dia cuma sebagai salah satu medium laluan hala tuju kita. Jangan putusa asa. Dalam dunia ni banyak cara dan peluang untuk berjaya. Segalanya cuma perlukan satu. USAHA.! Nak dengan tak je. Ok?

Babai!!

9 comments:

  1. haha,depa snng aje kan..guna sms..mudah kerja..

    ReplyDelete
  2. tu lar....

    sekarang ni dumia dorang di hujung jari je.... semuanya mudah~

    ReplyDelete
  3. wa untung budak2 sekarang..di hujung jari je..kita dulu mane de macam ni...heee

    ReplyDelete
  4. hanna lambat lagi nak spm... heeee

    ReplyDelete
  5. HeNRieTTa JoSe;
    awak amik spm juge ke?

    CikPuan Azizah;
    kita dulu kene pegi sekolah baru dapat keputusan. tak pon mak ayah je yg kene g amik..

    hanna aleeya;
    blom spm lg..? pe pun good luck!

    ReplyDelete
  6. Huh.. zaman gua dulu, kene gi sekolah amek result..

    Gua igt lagi dari kelantan, gua naik bas gi Taiping, Perak.. siap tong duit dgn member2 lagi dok asrama bajet.. Tumpang asrama telekom~

    pagi tu berduyun2 gi amek result..

    haha~ NOSTALGIK..

    tak macam zaman sekarang.. Mudah.. hurm~

    totallymejah.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Aziri Pauzi;
    kenangan tu dedulu tuh..tahon 2001 dlu mana la ada mysms kejadah nih kan??

    khai;
    aikkkk ko lak yang debar lebey....

    ReplyDelete