expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Monday, March 12, 2012

Nurul Nadirah Abdullah

Korang perasan tak?

Berita seminggu lepas pasal budak hilang?

Bukan yang 7 tahun yang dah jumpa dekat tepi jalan dekat USJ tu.... Yang tu, alhamdulillah, selamat bertemu family dia semula. 

Tapi ni yang Nurul Nadirah tu.. Yang hilang dekat rumah dia dekat Bandar Seri Alam tu... Yang nama manje dia Dirang tu... 

Ni ha..
Nurul Nadirah Abdullah atau panggilan manjanya Dirang. 
Menurut berita Harian Online yang aku terbaca tadi, katanya budak ni dah arwah...... Astagfirullah...! Mayat adik ni dijumpai kat ladang kelapa sawit dekat Nusa Damai. Mayat dia dalam keadaan rentung. Subhanallah. Kejamnya dunia sekarang ni kan.... Polis juga dah sahkan DNA mayat tu adalah mayat dia. 

Al-fatihah untuk arwah adik Nurul Nadhirah dan takziah buat keluarga dia, semoga kuat dan tabah....

SUMBER

5 comments:

  1. Al Fatihah.. baru je bce berita pasal dia. Takziah buat keluarga nya. Semoga rohnya dtempatkan antara org2 yg beriman. Aminn.

    ReplyDelete
  2. ya Allah sedihnyew.. ena ni snsitive sikit lau bab2 dak kecik.ni.. mesti nak nanges.. xpelah mngkin itu ajal dy.. Al- Fatihah kpd dia.. T^T

    ReplyDelete
  3. takziah..AL-FATIHAH..kejam sgt2..moga2 sape yg bersalah 2,cpt2 DIHUKUM!

    ReplyDelete
  4. p/s: yg tu rm 25 aje..ringan sgt kasut t.. selesa!

    ReplyDelete