expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Wednesday, November 2, 2011

Menghitung Hari ?

Orang kata, makin nak dekat nih... darah makin manis.. Yeke??

Aku tak pulak rasa apa-apa pun.

Biasa je.! Jadi ke tak pun aku tak tau. Tak pasti dengan keputusan.!

Berdebar-debar menantikan hari tersebut?

Ermmm....tak pun.

Biasa je. Tak de la pulak tanda-tanda hati berbunga riang ke, bunga kembang setaman ke. Non ado! Benar tak tipu. Yang  ada pun, hanyalah lemak berkembang dengan pesat.. Demm~

Tu juga salah satu masalah aku.

Karang baju pulak tak boleh nak match dengan badan. Dah siap beli pulak tu. Siap klim dart lagi kat belakang. Konon masa beli tu...

"Ni, kene kecikkan sikit nih.. Tak nampak fit, kurang cantik. Hmm~"

Harini.

Ambik.! 

"Yukk....Rasanya patut bukak semula dart aritu. Hmm~"

Rasa menyesal lah sekarang? 

**dang!~

Yada~yada.! A weeks to go, dude!! Keputusan masih boleh ditarik semula.!

legnOte : Afta i'm done ma job..~

4 comments:

  1. amboi..mnjd tnda tnya sungguh ni..

    bj raya haji ka??

    tunangka??hehe..

    ReplyDelete
  2. owhhhh... akak dah nak kawen ye... tahniah tahniah

    ReplyDelete
  3. YUi & Khaifaiz :
    Erkk...apakah??? heeee~

    ReplyDelete
  4. keputusan ape yg nak ditarik nie
    baju kebye ke pe ni eahh
    curious betul hahah

    ReplyDelete