Wednesday, November 9, 2011

Menghitung hari?? Bukan aku Toq'. Bukan.

Ramai yang buat keputusan sendiri tanpa memihak pada aku. 

Ahh...

BUKAN BUKAN BUKAN !!!

Bukan seperti apa yang kau orang fikirkan.

* * * * * * * *
Hari ini, inilah keputusan aku ...!!

Setelah berabih duit aku keluarkan, bayar itu bayar ini, tukar itu tukar ini, repair sana sini.

Akhirnya aku setuju.!

Manis tak manis darah tu bukan taruhannya. Yang pasti darah aku memang manis.. Tu aku yakin. Nak gelak? Ye, gelak.. Gelak selagi mampu. 

Pasti harinya telah tiba. Dan aku dengan keputusan ini. Untuk menukar keputusan ke jawapan bertentangan, pasti akan ada rasa kesakitan di tulang rusuk kiri.

Pasti juga aku akan melukai hati-hati yang penuh pengharapan.! Lalu aku redha.

Pleaseee....~
Ya.! Aku tak mampu menolak permintaan mereka.! Putus frenship? Nda mungkin..! Kerana mereka adalah kegembiraan aku. **tolong bayar duit royalti sikit yer..

Kawan-kawan,

Ya. Aku akan pergi majlis kawin itu. Baju, kereta semua dah okey. Yang penting, duit minyak tong - tong same-same yerrrrrrr ..~ 


legnOte : Majlis aku?? Masih belum bertemu dengan yang benar-benar Allah takdirkan lah.~

8 comments:

  1. kahkahkah cis ingatkan ape lah tu...eeee

    ReplyDelete
  2. ingatkn cik muda ni yg nak kawen hahahah

    ReplyDelete
  3. haha yela dah entry suspen cenggitu ;p

    ReplyDelete
  4. Ayooooo nak gi tgk org kawen boe wat entry mcmni nyer best!

    ReplyDelete
  5. ni msti kes g kawen "kenalan" lama kan ? kan?

    ReplyDelete
  6. tea;
    ~entry ko lg best la tea....

    nurkaloi;
    ~kawin member se'opis je..

    ReplyDelete