expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Tuesday, November 8, 2011

Menghitung Hari Lagi??


**dang!~


Adui .... Dah seminggu. 

Majlis dah confirm tarikhnya.

Yang di undang pastinya hadir.! 

BELUM PASTI LAGI! Memang ko nak kene tumbuk rusuk ni....

Ahaaa..... Pasti semua ni bikin orang naik hangin kat aku nanti  ... 

Kalau aku tarik dirii, mau berkerat rotan diorang nih.. Silap-silap putus frenship. Frenship?? 

Yada~yada ..Two days to go.

Keputusan? Besok je lah. Kalo aku diam tu maknanya aku setuju dengan keputusan tempoh hari. Kalo aku bersuara, bermakna aku perlu ke tali gantung. 

Ya. 
Gantung diri sendiri. 

7 comments:

  1. berdebar ni... berdebar nak tau apakah itu

    ReplyDelete
  2. tahniah...!!!~~
    hmm..~~

    ReplyDelete
  3. Selamat pengantin baru! (senang simpul sendiri)

    ReplyDelete
  4. sje bikin tanda tnya kan!!

    dah hbs cuti ni..huhu

    ReplyDelete
  5. nk tumpang mhitung hari gak.. cer cite.. hitung utk ape ni?? kawen??

    ReplyDelete