expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Monday, November 7, 2011

Salam Aidiladha Untuk Semua ... !~

Salam,

Hye...

Untuk 2 hari ni berkemungkinan besar aku tak dapat nak update entry, berjalan ke blog korang kan... Korang pun mesti macam tu jugak kan. 

Jadik, aku dengan berbesar hati nak ucap SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILADHA tuk semua yang beragama Islam. 

Untuk yang nak balik kampung malam ni, **sempat lg tu korang nak hapdate entry kan... Semoga selamat perjalanan tu. Tak kira lah jauh ke dekat... Paling penting, HATI-HATI DIJALAN RAYA.!

Tuk kak Jiej, espeseli .... Kihkihkih.... Jaga diri leklok kat KL tuh... 

Ok, nak kul 5 dah... I nk siap kemas-kemas balik umah mak i....

Jumpa minggu depan, dengan entry baru, insyaallah.!

legnOte : Baju raya haji ada 6 pasang ... Tp mau beraya mana? Erkk..~ **bajet ko retissssss ke!~

5 comments: