Day 3 - benda yang selalu aku buat sebelom tido.!

Salam,

Lama betul pulak rasanya aku mengabaikan Cabaran 30 Hari ... Aku ni.. Last aritu pun entry Day 2 yang dah berhabuk ni... Mana tak, sibuk dengan bulan puasa, raya, kendian sibuk outstation, kendian pulak dengan preparation tuk aku konvo. Hmm...

Konvo ... Macam ta-per-caya? Per-ca-ya-lah! ..yang aku sendiri pun tak-per-caya.! Betull, tak tipu.~

Aku dah habis belajar.! Rasa macam nak berjoget tarian poco-poco pun ada waktu ni.. Yey! Masa nak menghabiskan dulu, punyalah azab tak hengat aku rasa. Dengan yuran, masa juga tenaga aku hanya untuk study semata-mata. Haa.. Ni la sebabnya sampai sekarang aku non ado spesel..! <alasan single>..boleh? Padalah tak de orang nak..**eee...ngerii!! Ngerti ngakk?

Baiklah, berbalik pada Cabaran 30 Hari ni,


Selalunya aku akan lepak depan TV. Tengok program yang tak-berapa-nak-best sampai membuatkan aku tarasa sangat bosan dan terus melayang. <tu masa aku tak mengantuk la..>
Sambil-sambil tu aku akan goyang-goyangkan kaki.. Nak enterprete pon tak reti lah....aihh..~
Tapi..Rasanya tak yah bagi 10 minit pun.. Letak je kepala, kroh kroh sayup je korang dengar... Duduk pun aku boleh tido..inikan pulak dah mengantuk disorongkan bantal.. Bagai pucuk dicita ulam mendatang la....ye tak? 
Bila tidow mesti nak peluk Bubu~
________
legnOte : Aku bukan kaki tido...betul! Tak tipu punye.!

Comments

Post a Comment

Popular Posts