Day 4 - Benda Yang Aku Buat Bila Sorang-sorang.?

SOALAN :  Benda Yang Aku Buat Bila Sorang-sorang.?

Scary nye soalan dye.! 

Aku segan ok, bukan penakut.... 

Jadi,  aku akan pastikan yang aku takkan keseorangan.. Mau masuk wad psiketrik kalo duk sorang-sorang gini... Tertekan der... 

Baiklah, katalah aku keseorangan pada waktu malam kan... **ngeee..!! Nanti korang akan tengok rumah aku disimbahi cahaya lampu neon yang gilang-gemilang. Tingkap, pintu semua aku pastikan bertutup rapat sampai seekor nyamuk pun tak boleh lepas..

Tapi kalo siang tu, tak le segan sangat ... Memang nak kene lempang je la kan. Selalunya time free sorang-sorang ni, aku tengok TV, tgk movie korea yang dah lapan ratos kali ulang...dengan harapan aku akan jadik macam heroin dalam drama tu.. **verangan kau jah** 

_________
legnOte : Berangan . . . berangan . . .  dan terus berangan . . . ! Sambil makan buah berangan . . . 

Comments

  1. Seronok berangan sorg2 ni sambil layan korea

    ReplyDelete
  2. saya pon segan macam anda kalau dok sorang2...hehe..

    ReplyDelete
  3. DREAMING LER..HEHEHE
    TAWARAN UNTUK YANG BLOG YANG MASIH TIADA HEADER..
    http://nurfuzie.blogspot.com/2011/09/pencarian-cik-en-dan-blog-cik-ensaya.html

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts