expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Tuesday, July 3, 2012

SIKIT PENGHARGAAN YANG SANGAT BESAR MAKNANYA

Hargai orang yang menghargai kamu !

Wey, bahagianya bila kita tau ada orang menghargai diri kita.. kan ?

Korang pernah rasa satu perasaan yang sangat kudus bila tengok ada orang bubuh kita dekat dia punya shortlist blogger? Well ... Aku sangat menghargai kalo ada yang buat macam tu (ada ke?? huhu) ... Bukan apa, ni bermakna dia pilih kita dalam senarai shortlist untuk memudahkan dia datang semula ke blog kita, ye tak? 

Satu lagi, aku sangat-sangat hargai kalau seseorang yang bernama 'silent reader' yang datang menjenguk blog aku. Tak kisah la siapa dia. Aku kenal ke tak kenal ke ... Terima kasih ye, sebab sudi melawat belog Cik Muda yang tak seberapa muda ni .


TERIMA KASIH!! 

8 comments:

  1. kadang-kadang saya jadi silent reader jugak...:)

    ReplyDelete
  2. hehehe....rietta mmg suka letak smeua kt blog list...sng nak terjah...

    ReplyDelete
  3. yui, anis, rietta ;
    mekasih yew...

    niniesweet ;
    kan awak pny tu ada kat sebelah tu... nak pe lg? nak kene tumbuk?? ha?? huhuhu~

    ReplyDelete
  4. Hai cik muda... Thanks lawat blog saye.. ;) nice blog juga yaa... :D

    ReplyDelete
  5. ta tak buat cam tu.
    Hanya ingat nama dan rupa blog..kalau agak2 lupa..ta akan ingat slow2.

    ReplyDelete