expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Monday, July 30, 2012

Dye dah berubah ...

Dulu ...

Dye 'Belog Cik Muda' ... 





Sekarang ...

Dah tak dah. Kenapa?

Sebab dia nak berubah. Biarlah dia dikenali dengan nama Si Penyapu Buruk.



Maafkan Cik Muda kerana berubah ...

Aku bukan sengaja nak berubah. Cuma ...

Mungkin nama 'Cik Muda' tu sendiri dah tak sesuai dengan aku. Aduh! *tua pulak rasanya. Mungkin lebih baik Belog 'Cik Muda' menjadi kenangan. Dan Si Penyapu Buruk ini adalah gantinyew.!! 

Alalalala....

Bukan berubah sangat pun kalo setakat tukar nama header belog, ye tak ???
So, aku masih seperti dulu ye ...

Ohoii!!

9 comments:

  1. ish..bnyak perubahan tu kalau tukar nama..

    ReplyDelete
  2. hee... yeke? alamak..huhu~ tak pe lah...hee~

    ReplyDelete
  3. eerrr..
    knpa tak leh si penyapu cntik?

    ReplyDelete
  4. huhuhuhu....sbb tuan dia tak cantik pun..huhuhuhu~

    ReplyDelete
  5. rietta;
    tuannye masih sama...

    yui,
    bole je yui...hihihihi~

    ReplyDelete
  6. Belog Cik Muda dan Si Penyapu Buruk, dua-dua nama tu sy suka, dua-dua best. sbnrnya baru nak panggil ojou-sama. hehe (:

    ReplyDelete
  7. ojou-sama tu maknanya ape yang...??

    ReplyDelete