Si Penjaga Kaunter...

Location : Kaunter Utama, Bppa 
Time :  2:30 petang - 5:00 petang (lewat...ngee~~ Sariman da standby kat konter, dgn pen meyrah "Lewat Bertugazzz"


"Jah, ko tahan kew keje camni sampe ko tua??"
"Huuu..aku pn x tau jah.."
"Abes...?"
"Ikot ler rezeki nti caner...."
"Jah, aku x sbr nak bes blajar..."
"Nape..."
"Sbb nk kuar dr sini...."
"Hmmm...ko mintak tukar kan senang....."
"Tukar eh?"
"Hmm..."
"Da try, tp x hantar..."
"Sbb?"
"Kawan2... Sbb aku de kwn2 yg best kat sini... Tp x tau ler dorang ase aku best ke x...heeee~~"
"Aku teringat kelas Dr. Fuad smlm...Huhu..."
"Mmm.. Kelas aritu eh...santai toll..Sally siap order minom petang g kat kafe..ngn air teh ngn cekodok, pisang goreng..mcm2.. ina smlm mmg lawak le...aku dok igt dia pi depan pasal nk jawab soalan yg Dr. Fuad tanye..mcm yakin gile dia bangon tp rupanya p rembat goreng pisang... Siot tol.. Lg x leh blah boleh  dia bawak plastik air oren sunkis dia pi topup ngn air teh tarik sbb nak jadikkan teh ais...siap nyanyi lagu doremon...ten ten ten ten ten ten ten.... Lina..lina...hmm... Lepas ni rindu la kelas Dr Fuad. Even dia pny statement makan dalam kan... 'Ada yg kena makan marker pen ni kang' ohhh.... tak pun 'Penah rasa telan speaker ke?' Hehe...dia x pikir pulak statement 'Kakiku Dibibirmu.' by aku, .Padahal kelas dia bukan best pon..ngee~~ [statement mengguris ati nih] Tp bile da last2 ni mcm sonot plak, dia pn sporting tetibe... Teringat juge pd Dr. Siti yg cakap dia susah nk sporting ble ngn student, tp bile ngn kelas kite ni..ttba berubah..huhu~~ Happy ye...!! 'Saya x sabar nk masok kelas kamu semua ni, saya asik nk gelak je bila masuk kelas you all ..' Ni statement En. Safie plak.." Hehe~~ Kalo ko kenal bebudak BPPA lg mereng ...xsempat nk tarik napas gelak..sbb kite ada Badut Istana 17 kat situ..ngee~~
"Hmm..Happy. Jah, plan g Tasik Kenyir cane?"
"Aku ngn ferus plan nk g Tasik Kenyir tuk percutian last sem nih, tp x tau ler jadik ke tak... Ikot bebudak kelas pny feedback le... Kalo penyertaan membanggakan on la.. Idea  Bob ngn Cik Din tu bole pakai juge eh time sarap aritu... Collect tiap bulan RM50 tuk trip tu, kalo x pg duit x dpt balik..lg pn ringan sket beban  dorang dr bayar lumpsum..Terasa beb.."
"Best nyer!! Lina pn quite excited..!!"
"Arap2 plan nih jadik ler.."
"Hoyeee~~ Trip to Tasik Kenyir...errrrr...Niyang Rapikk!!" ~o0~



leg n0te : Aku wish ngat plan Tasik Kenyir nih jadi...plis plis plis......

Comments

  1. ten..tenn..tenn..tenn..
    lama dr.fuad gelak hari tu kan...tengok lawak ina..
    "anak saya pun tak macam ni"
    "pernah rasa telan termos? kalau x muat ni telan speaker"
    hukoloh...berbahase tol dia kan...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts