Bad, for a good morning. ~~

Patutnye arini ati rase best.. tibe2 jadik x best... Ada satu org mamat botak yg suke cari pasal.. ~~

*******
Pagi2 nk g bli sarap.. Dia memekak..membebel mcm org gile x pepasal.. 

"Kalau turun nk buat muka...baik tak payah turun la...." katanyeerr..

Hal ney senjak 2 bulan yg lepazz... senjak aku gado ngn dia, sampe ke pagi nih ~~9.20pagi,   (ekceli xde la nk kire gado pn..sbb aku bkn kenal pon dia ni..^anak tokey la katakan, kottt^)  Tu pn pasal aku order air teh x amik, x bayor...~~ngee..padan muke ko... Mane tak, aku order elok2 dia buleh le pulak balas "nak teh tarik besok" Dgn version Impak Maksima... (Pale otak dia, x ke saket ati aku yg murni pagi tu..) Pas pd tu aku x de la nk order2 air g kat dia..pandang dia ke, cakap pe ke..xde.. plg penting aku da lupe hal tu langsung...!! But, adalah one day tu, aku cuti kott..not ngn linda turun bfest cam bese, dia bertanyakan pesal aku x turun dh n 'Kim Salam Carik Pasal' kat aku..sbb ble aku turun, aku buat muke ngn dia (alasan yg dia btau bebudak tu ler..) Masalahnyer bile masa aku wat muka ngn dia? Tegor pn x.. Strt dari tu ler dia dok bising2 (..&aku wat muka OKU je le) Hingga ler pg ini.. Tu pn punca sbb smlm aku de cakap ngn akak 'tukang kire rege' tu, 

"mamat botak tu mmg cam tu ke, memekak je" kataku..
"dia mmg camtu.." jelas akak kire rege tu..
"hmm...poyo je lebih.." balasku semula..
~~ngeee ngeee ngeee...memang pon kan...(kalo ko x caye, ko g ler kat cafe aku tu kat E2 tu tingkat 2 tu...ada la babun 3 suku kat situ pale botak.....hiiiii) 
Tapi ada la pulak si luncai SYMP ni dok menyampai kat dia...
*******
So, d pagi yg berbahagia aku ni, sekali lagi la... Evolusi : KL Drift dia mai...dok maki hamun berbakul2 kat aku..ngee~~ adoiiii yay...... (bile la aku wat dosa kat dia....yg dia saket ati naw kat aku... nk kata aku  ngorat dia.. jawoohh skali, genyit2 mata..huuuu) So pe salah aku..nk bli bekfes pon x senang.... ~o0~

Comments

Popular Posts