Friday, March 5, 2010

A Moment To Remember ... ~~





Best main bowling td... Hmmm...last time tournament 2 thn lepas... Ms tu kami yg arrange (Biro Sukan ms tu bos dia En. Podeng..skang da transfer da tpt lain). Teringat ms bli hadiah, punya la seksa, xde sapa nak amik kitorang kat Mines.. Terpaksa naik cab balik opis.. Ms datang tu driver janji nk amik..tp hampesss... Dgn hadiah, hamper berat2 tu kami (aku, linda, kak ina)  naik cab... Dah ler x leh nak claim balik.. Siyut tul... Pe pn mmg best, sampai mlm kitorang wat hadiah hamper, balut goodies, syokkk ble dikenang balik.. huh~~ Siap xde lampu la plak malam tu... Yg ada ms tu, x silap aku Linda, En.Pudin, Kak Iza, En. Najib yg tolong wrap hadiah.. Wlwpn penat tapi kitorang enjoy..huhu~~
Even hadiah pn x seberapa, tp sume dapat hadiah.. Team yg tercorot pn dapat adiah, juara longkang pn dapat hadiah... Best la plak...hehe~~ Ms tournament tu, pny la kitorang pujuk sesape yg nak main bowling... Dari tingkat 6 kami turun ke bawah (tkt 5) carik sape yg nak main... Mcm x de sambutan, but the end..ramai yg joint... huhu~~ (trimas pada sume yg semakkan diri ms tuh..) En. Nazrun, En. Wahab, En. Pudin, Zamri, Nizam, Unit blakang, Budak PK kontrak ramai yg da pindah..ramai la juge.. Bos unit aku pn ada...tp x main pn poyo lebey..haha~~ Itulah ceritanya, tringat la balek sbb main bowling tadi....heeeeeee, enjoy!!! ~o0~ 

No comments:

Post a Comment