Layanzz..

Iney blog, ada la one of mbr opizz aku yg suggest suh aku layan, aku mcm malas juge  kalo nk baca mende yg ngarut2 neh... Tp dsbb kan dia tu member aku yg aku ase bole dipecayai pening lalat dia, aku pon layankan juge ler.. Otak dia ni betol ke tak aku pn x taw... tp layan blog dia ni best la tahap mengarut dia.. (tu pn kalo ko layanzz ler mende2 cam ni..huhu~~) 




Tp kkadang story dia ada relate ngn story dia yg dia post sblm...camtu ler... Ble da bc tuh, aku tringat la  satu g blog bole dikira layan juge,  http://sokernet.blogspot.com/ .. (utk yg layan bola tp ske ulasan yg bangang2...bodoss..) 


Upenyer, author dia adalah org yg same... So, btl la.. mamat yg wat blog dua nih, mmg weng..weng tahap 100% chentaku..

Comments

  1. eleh...pipiyapong...dulu dia dok kat desa pandan...
    hahahah..orang pahang..
    pi ar bace blog dia...akak aku jadi follower...dia pengulas pasal kete untuk majalah...kang aku bagi pinjam buku blog dia ek..insyaallah kalo aku ingat...lepas abes final exam paling kacip ar...apa cerita tak bace buku skolah kan...

    ReplyDelete
  2. haha~~ exam is juz around da corner...

    pi balek bc buku yer adek....

    neway, happy 25th birthday..huhu, smlm blk tros tito.. x sempt nk wish ur bufday.. soli lor...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts