expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Saturday, March 6, 2010

DIVORCE...

A very scary word... Tp da jadik lumrah dalam kehidupan skarang, x kira la artis kew, kerabat raja ke, org biasa ke... Semacam habit la pulak... Semenjak 2 ni, bny cerita pasal nih yg lalu kat telinga ni.. Sgt2 menakutkan... Smpi mcm takut nk suke kat sesape da... utk laluinya, lagi la...

Dgr cerita dari kekawan yg da kawin.. dan yg tgh tunggu keputusan mahkamah... Waaa senangnye...!! tu ke jalan terakhir yg ada...? sayang nyer ngn anak2..
Nak plak yg comel2 mcm ni.. Tp nak kata apa kan, dah tu takdir dorang...Site aku blmtau lg caner... Pe pun, wat kekawan yg tgh lalui saat2 menyakitkan ini, smuge tabah yer....!! jgn cpt mengalah~~

No comments:

Post a Comment