expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Saturday, September 8, 2012

Cameron, 02.15am (update)

Aku rasa macam dekat Scotland pagi tadi... Bersarapan pagi pada waktu yang aku rasa ada dalam 23 darjah selsius kot. Dengan kabus yang agak tebal.....Peffffff..... Berasap mulut bila bercakap. Ye...cuaca kat Cameron sekarang ni berkabus. Dua tiga hari ni asik hujan. Jadi aku dengan opismate yang dari hari Isnin haritu dah sampai di Tanah Rata ni masih lagi belum dapat berjalan berjimba-jimba. Cekal kan?? 

Khas untuk orang kampung ..

Dari pagi  sampai ke petang full dengan kursus. Bila cecah je jam 430 petang mula la cuaca mendung. Aikhhh..!! Spoil betul! Finallly, sampai ke harini, tak kemana .

Ohhh.....semalam...lepas dinner, kitorang ada freetime sikit. Dapatlah plan berjalan sekejap ke bawah. Dalam pukul 830 gitu.  Aku, Ry, Kak Shar, Aput ngn member baru Padli Bob menapak dari Heritage ke pekan koboi Cameron ni. Jegang jugak lar urat pinggang menapak naik turun bukit. Mengalahkan orang mengandung aku mengeluh, kan.. Mak buyung steady je. erkk!...

Dari Hotel kami nak turun ke bawah tu ada lah dalam 4km perjalanan pegi balik. Ini je lah rasanya masa yang dapat kami mengulor.. Tu pun dah malam, apa ada?? Nan'ado!!

Pesona di TVSemilan... Barisan finale...kah kah kah~
Balik tadi  dapat juga kami-kami yang malang  ni merasa berjalan ke Kea Farm... !! Haa...ape lagi, kan?? Memborong habis. Macam ko bawak jota-jota dalam purse.



Hasilnya.... ini..

Sayur mixed 10 peket = RM10 + free brokoli 

*Aku beli tuk dua rumah, mak aku ngn rakan serumah.

Jagung 10 batang = RM10 + free 3 batang

*juge aku bli untuk dua rumah.


Hmm...bak kata Aput, "Hanya dengan sekali phone call....."

hahahaha

Terakhir sekali,

ini ...


Salam sayunk dari Sieellaaa Amzah ...dari Cameroh Highlands... muekekekeke!!

2 comments:

  1. Btltu...dgn sekalu phone cal....semua piwn dorg order soh angkutl...hehehhrr...

    Psss....best kku sjuk sjuk cmtu p jln jln....klu kursus...errrr.....

    ReplyDelete