expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Sunday, September 23, 2012

H mm...Takde pape....

Awk ok tak?

- Hmm...okay.

Knal la awk tu....apsal ni?

- Takde pape....



It just "takde pape...." ...

The fact.. ada apa-apa....kan??

Perempuan hakikatnya memang begitu. Susah untuk meluahkan . Lebih rela menangis dari meluahkan . 

Yang zahir memang nampak. Tapi yang terlindung tu sebenarnya lagi banyak. 

Untuk lelaki-lelaki di luar sana tu, jangan pandang enteng je bila perempuan reply macam tu. Sebenarnya yang "tak ada pape" tu adalah "apa-apa" ...

Huhuhu~

10 comments:

  1. Btl....yg xde pape tu sbnrnya ada pape yg sgt srat....

    ReplyDelete
  2. Nak tahu kenapa lelaki adakalanya berbohong? Kerana ada situasi macam ini.

    Perempuan: Awak menung apa? Fikir apa?

    Lelaki: Saya tak fikir apa-apa.

    Perempuan: Tipu, lebih baik awak cakap.

    Lelaki: Memang tak ada apa-apa.

    Perempuan: Tipu. Cakaplah sayang.

    Lelaki: Ye la, sebenarnya....


    Perempuan tak sedar yang lelaki ada keistimewaan, iaitu memang boleh duduk dan termenung tanpa fikir apa-apa. Akibatnya, bila didesak, maka keluarlah benda-benda bohong sahaja. Hahah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hati tenang jika berkata benar walau perit meluahkan..TA

      Delete
  3. rieta:
    yup.... A+ tuk kamu...~

    Romeo laut;
    yeke????
    akakaakaka...unik btl la korang lelaki nih..... comel jawapan awk nih..huhuhuhu~

    ReplyDelete
  4. kdg2 termenung sbb pegi dunia lain kjap, huh...

    ReplyDelete