Adv..Seri Damak Homestay..

Salam ..


..Iklan kejap ...

hYE, kalo uols yang nak mencari homestay sekitar Seremban, Negeri Sembilan bolehlah contact2 my Acik di facebook beliau. Atau korang boleh survey dekat sini --> HOMESTAY SERI DAMAK . Katanya rumah kampung Taman Bukti tu dah dijadikan homestay. Hello, kampung bukan sebarang kampung ye anak-anak sekalian. Ini kampung, rumah batu punye. 

Location dia dekat je dengan bandar Seremban. Paling dekat dengan sekolah. Sekolah Teknik Ampangan dan juga Teknik Tg. Jaafar tak silap aku. Sebolah yo.. Haa! Memang dah kene tu. Kalau ada yang dari jauh nak menghantar anak mendaftar ke, rombongan meminang dari Sabah, Sarawak, Penang mari, Kedah ke memang sesuai dah tu. Rumahnya pun boleh tahan luas.  Kemudahan sedia ada. Bilik tak silap aku ada 3. 2 bilik air. Bilik tidur ..nyamannn!! ahaha~ Decoration sumua memang gah laksana bilik hotel. Haha~ Haa! Ruang makan yang memang emphhh.!! Memang selesa. Segala keperluan macam pinggan mangkuk, cawan, gelas, peti ais sudah tersedia untuk kemudahan korang yang berminat untuk menginap berhari-hari lamanya. 

Sebenarnya, setiap kali raya memang kitorang akan beraya dekat sini. Raya baru-baru ni kami semua datang beraya, rumah dia dah pun di deco-deco shanteq. Terkejut juga la tengok kesemua decoration yang totally berubah. Ingatkan glamer raya, rupanya  nak dijadikan homestay sudaa... Memang awesome lah! Sesuai lah dengan harganya pun. Serious.! Televisyen, ruang tamu yang luas. Korang pasti puas hati.

Dah dah la nak promote tu Cik Muda oikk, jom tengok gambar lak ea....

Ini adalah pandangan dari luar kediaman. Kat luar tu juga ada tersedia buaian yang memang vintage. Dari aku kecik-kecik tu buaian tu masih lagi sihat walafiat. hee.~

Snap dari pintu utama tadi. Pegi kanan korang akan bertemu dengan ruang tamu dan dapur. Ke kiri lak ruang istirehat dan bilik tidur. =,=!! zzzZZz

Tempat kami lepak makan lemang ketupat setiap tahun... hehe~


LOCATION :


56 Jalan Titiwangsa
Taman Bukti, Ampangan
70400, Seremban, Negeri Sembilan
Negeri Sembilan.

RATE/NIGHT* : 
RM250.00


BERMINAT?

CONTACT SINI ....

012-789 5563
*Rate / Night Subject To Changes W/o Prior 





# Ehh..ni mcm kene claim nih..Cik Nany ni paid ads okey! Hehe~

Comments

  1. wow...rindu nak balik pilah... kih kih kih

    ReplyDelete
  2. promosi nampak!hehehe
    Masih still valid lg ke?

    ReplyDelete
  3. masih menunggu jawapan dari cik muda lawa..tat kala komen ini di coretkn 2.10.2012..selara

    ReplyDelete
  4. T.A;
    Still valid lagi..muekekekeke..... berminat? Sila call no seperti tertera ye...hewwww...~ O.o

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts