expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Sunday, May 6, 2012

Salam Hujung Minggu

Salam Ahad....

Dimond Dash sudah, Monster World sudah.... Bejeweled pun sudah. Tapi...

Mata sepet ni masih lagi belum nak terlelap hingga ke Subuh. 

Ohh...pagi ni hujan lagi. Alhamdulillah. Mungkin hujan rahmat. Tapi hujan pagi subuh ni tak sama macam hujan semalam. 1.59am, aku terjaga sebab bunyi kilat yang kuat. Betul-betul kuat.! Siap memancar lagi. Subhanallah..~ Rasa macam betul-betul depan mata. . .

Tak sampai beberapa minit, bunyi message masuk. 

"Kilat!"
"Hmm..terjaga dah td..."
"Tingkap tak de langsir...hee. Efek sampai ke bibir ni dia pny kilat.."
"Dr td tak tdo lg?"
"Dh tdo. Tp t'jaga.."
"Hmm..Tdo la blk."
"K.."


Macam-macam kan? 

Anyway, selamat berhujung minggu bersama keluarga.!


pssst....rasa macam mau balik MU la harini..... Ape kata..?

2 comments:

  1. kat cni xhujan...naseb lew..klu hujan truk jga nie...

    ReplyDelete
  2. sini, dah beberapa minggu dah hujan je tak petang, tengah malam or subuh.....

    ReplyDelete