expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Thursday, May 3, 2012

Hadiah Buat Bob Kuman...

Pertamanya, aku panjatkan sekalung takziah buat keluarga arwah Bob Kuman... Ada gak yang bertukar nama jadik Bob Lokman.. Memang buat hal betul dalam FB tadi.. 

Semoga rohnya dicucuri rahmat dan dalam keberkatan yang Maha Esa. Al-Fatihah .... hadiah untuk dia di sana....
Kawan-kawan, sesungguhnya kematian itu adalah pasti.!

.
..
...
....
.....

Hmm..

Tadi, aku dengar berita yang kata adik Nayati Moodliar tu dah kembali kepada keluarganya.... Alhamdulillah. Satu lagi kes dah terlerai.. 

Kes aku?

"Tak mungkin seperti dulu." ~ 

Hadap la aku sendiri kan. 

Sekarang ...

Aku betul-betul keliru dengan pilihan. Untuk teruskan atau tak. Nak dengan tak je sekarang. Sungguh, tak ada yang paksa atau keterpaksaan langsung dalam membuat pilihan. Semuanya bergantung atas diri sendiri. Satu masa nanti yang susah senang aku juga. Yang mengadap semuanya, aku jugak. 

So?

Hmm...cukup sampai sini je malam ni. 

Aku nak lipat kain.

Bye.

psst...jgn marah entry ni tak ada motif langsung. Sekadar luahan perasaan dan doa untuk yang telah kembali kepadanya....

4 comments: