WALIMATULURUS

2:00 pm : Finally, ketibaan pengantin....[tak dok gambar lol..] Penat uhh nunggu dari kul 12:45 kami sampai semata-mata nak raikan majlis sekali seumur idop si Pipir neh...hopefully..!!
*****
Selamat sudah majlis sambut menantu Arwah Tn Hj. Ahmad.. maknanya selamat suda majlis kenduri Pipir... yang pengapitnye juge menyibukkan diri...huhu~~ Mat Sab..Mat Sab...[bestfwen forever diorang dua ni] Ni jea gambar yg aku sempat snap tadi... Nk snap bebanyak mcm over dos je... Nak pulak guna kamera aku yg tak seberapa nak banding ngan kamera - kamera barisan kehormat yg kat depan nu.... Huuu.... CANON EOS 550D la, NIKON D700 la, POWERSHOT SX1 la... yang aku digital hudus ni aje... 

 
~Smuge kekal abadi hingga akhir hayat~

~ ni ha, dua budak pengawas skull aku yg sesama weng time skulah menengah~

Apa pon, dapat juge la sekeping dua gambar kawin sahabat lama ni di abadikan dalam iney tuan punyer blog kan..kan..kan... Dari engkorang yg kat luor tuh tak de..haha~~~

Pada ari Sabtu, 26 Jun 2010 aritu juge aku ngn bbrp org bebudak opis sempat juge pg kenduri adik Encik KA, hanya kerna pewot kami kosong..sbb tu kami pg...erkk!! dari pagi tak mamam lorhh..jadik inilah peluang kami mamam cukup2... sampai rumah kenduri dekat pukul 3ptg tak silap aku.. hmm ape lagi, aku ngn nott tak pikir ape dah... Bedal saje.. [sedap ehh lauk pengantin umah kenduri neh..] Tahniah buat adik boss neh yg kawin suda... yg abg dia aku tak taw la..ang nak kawen bile bos..?? tu la, memilih sgt.. nk yg high maintanance, muke ala2 chinese look mcm Nora Danish la, solid la, macam-macam da... Then, tak silap aku, ari yg sama tu juge majlis kenduri kawen akak emy.. "Selamat Pengantin baru...!!"  Even dia pn mcm tak jemput..huhu its okay.. Tu pn sbb ijan yg tunjuk kad dia.. Apa pun, Semoga Bahagia, Kekal Abadi Sampai Akhir Hayat.. Adik dia pun, kalo nak tawen-tawen jgn lupe jemput kekawan semua kat sini... 
*****
So, abis suda xtvt aku minggu ni... Oopss...lepas abis kenduri Pipir  tu sempat juge la kami tiga owank pi sopping kat Ikea Ikano bli lampu, cermin, tpt isi baju kotor, hanger.. Abis la RM32 hengget.. Apa pun perbelanjaan berhemah juge lorr... Sbb sume brg yg aku pulun semua under estimate...!o!

Comments

Popular Posts