Wednesday, June 16, 2010

12.6.2010@10.30pm : CHAR KUEY TEOW @ TANAH MERAH, JITRA

  

Lepas setel majlis petang tu kami semua bantai tido.... Penat giler... [padahal xde la tlg sangat pun...hehe~~] Tp betul penat sangat...Dekat 630 petang bru sedar.. Setel mandi, solat asar terus maghrib, Linda info, dia kata kak iza ngn tini xde... Ait, bru tadi aku npk dia kat sofa depan.. Rupanya diorang kuar berdua [kak afney yg info ktorang] huhhh....sampai ati diorang tinggalkan kite dua linda.... Jadik, aku pn plan ngn linda kuar dua org je..tp x kesampaian sbb kantoi.. lepas kat kak iza tp kantoi ngn Tini kat depan rumah... last, pg juge 4 org sbb kami x sampei ati tinggal dorang 2... Tpt yg kami tuju mlm tu, makan Char Kuey Tiow kat Jitra.. Yummy... 

legnote : besok nan balik dah....hmm...~~

No comments:

Post a Comment