expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Saturday, June 26, 2010

THANKS MAMA~~

Dah beberapa ari aku dengan umur yang baru.... Neway, sukur alhamdulillah sbb diberi peluang nikmati idop sampe umuq 26... [erkkk 23 lah...mude sket..huhu]... balik dari lunch td aku neng0k ada bungkusan beg plastik yg dalam dia ada aku nyer feberet...Yummy, chocolate!! Lorh, ni sape la yg bagi ni, ke tertinggal kat aku punye meja... Nak amik mcm tak sampai ati sbb takot la kot kempunan lak kan... Bila aku tanya kekawan lain dorang sume tak tau..


But, ahernya aku taw sapes bagi...
Mekaceh kat bos sindirik.... [hengat dapat teddybear ke, honda jazz ke, tv warna 42' ke kan..] hehe demanding la pulak.. Neway trimas yg tidak terhingga utk bos kecayangan a.k.a M.A.M.A even dah bbrapa hari diri iney berumur 26...Mekacih, mekacih.....

   

Tak dilupa juga mekaseh buat linda sbb bg iney, 



chumel sungguh.... thankss..!! so, ada sesape yg nk bg pape lg?? Huhu.... saya trima segalanya..hehe~o0~

No comments:

Post a Comment