expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Friday, July 23, 2010

PAUL TERIMA ANUGERAH...aku terima ape??

Tajok entry kali neh.... PAUL TERIMA ANUGERAH...aku terima ape???
Paul sangat-sangat dihargai... Lebih dari manusia dia diagungkan yer.... Mcm siyok pulak jadik Paul.. Banding pulak dengan akak neh... Hmmm...sama ada kte yg x dihargai atau kte yg x menghargai?? Semenjak 2 ni hal hargai ngn tak dihargai je yg jadik isu... Betol ke akak tak menghargai apa yg ada depan mata then, bila dah takde baru nk menyesal?? Kat situ mungkin ada sket keraguan... Yer kot apa yg dia cakap... akak admit... kekadang kte leka... Tp x bermakna kte lupa... Yelah, masa ada dulu tak nak hargai betul2... Tu kesilapan kte atau dia yg x pernah aware..? But its okay if dia x pernah aware..salah kte kot.. So, apa yg perlu kte kata saat ni? Me, not needed? or, xpe, x penting pun, or, its okay... Cuma apapn yg dia kata, sy ttp syg dia yer... PAUL....huhu~~



2 comments:

  1. azie, when i give u a job, i'll ask :
    r u ok?
    then, look into ur eyes...whether u really ok??????
    ok???

    p/s: sori coz i cant hug u in public!!!!!muahhhh!!!!

    ReplyDelete
  2. erhh..no need no need...laen jadiknyer nti.....hehe~~

    ReplyDelete