Friday, July 9, 2010

THE TWILIGHT SAGA : ECLIPSE

...it all begins with a choice



pi la nengok.... addict with Edward Cullen...

Tempo ari, kte pi nengok ngn kekawan, Feny Hamid & Cik Normah TasukeecokLat. Dua org ni merupakan manusia yg mmg addict ngn that two guy [Edward ngn Jacob]. Sampai kte pn xcited juge nk pi nengok biarpun selama ni kte x penah nengok pon Twilight Saga neh... Hmm...memang jato chenta!! Dek non, jeling knape?? Huhu.. Ok berbalik pada dua orang jejaka pilihan mingguan masia ni, dan harus lah kte pilih Edward Cullen kan..sbb dia punye attitude tu very humble.. x suke nk pakse-pakse [teeeetttt, termasok la plak kriteria2 akak di situewww..], bkn takat x suke paksa, Encik Edward the Vampire ni juge tak suka amik kesempatan terhadap geprennye. Konsepnye...Sampai bile yg dia tak mo amik kesempatan tu, tu yg kite tak tau tuh ye.... meskipun manyak kesempatan yg diberikan..huhu~~ Tp yg paling  menarik kte ase dalam ini muvie bile matahari terkena muka Edward tu, sgt cumell...suci gituewww... [ko dh knapee?? itu syaitann....huuu] Apa pun ye, tak rugi kalo pg nengok kat wayang, sbb korang akan ase feel nye lain mcm dr nengok kat dvd kan kan kan... Feeling le dek non ngn jalan crita chenta dia.. mmg loving... o_0

No comments:

Post a Comment