0h..n0ee.!! Besok kerja... =(

Wawawa...its gettin' lazy...beysok da start keje balik... 3 days off mmg melebamkan otak.. spending all my time wif my books, my bantal, my bubu (si ladybird meyrah)...& of course my notebook (si ajis punyer)... & im drowning into my own world...sambil2 melupakan perkara2 lepazzz....huh~~ Pe pon, asignment siyap.. test 1 Dr. Siti pun setel even aku skip kelas for a twice... huhu... Gambateh Sae No Haha!! Ciayokkk..! Semangat mesti ada.. nak nak plak g bbrp sem je aku nk complete..huhu~~ konvo..? Hmm... cakap pasal konvo ni, teringat masa aku dapat tawaran further study fulltime. Seminggu lepas tu dapat pulak tawaran buat partime...Terpaksa guna otak berkarat aku ni decide which is da best, fulltime or partime? Kalau pilih fulltime terpakse la berhenti keje gomen, ms tu dekat setahun juga lah aku PT kat SK Salak South.. At last aku prefer partime sbbnyer susah nak dapat keje skarang ni.. (kalo aku benti la dulu,  xde lah aku kenal ngn dorang ni sume) Tp bila da decide tiba2 perasaan aku jadi lain mcm ..sbb pikirkan bile la pulak aku nak abes blajar, bile plak aku nk simpan duwit, bile plak aku nak itu, ini...huha huha... Tp, tiba2..harini...tahun ni, saat nih, tgl 2 sem je lg...aittt aku da 26..cepatnyer ms berlalu kan.. ~o0~

10:41pm... bru blk dr Mali's...

Spend my time wif my kezen...teman dorang p swimming dkt Melawati guna acik nany pny Membership...ni baru sampai rumah..Laptop dr petang td terbiar kaku di situ..huhu~~ Biarkan..biarkan... Lepas swimming td diorang ajak lepak makan kat Mali's.. Hmm kalau dah dgn budak2 ni...maka habesss la duit aku... tak pe! Janji korang eppy...! Yanti pn follow sekali td.. Saja ajak dia, dah lama juge kami x jupe since dia teman aku p survey tiket ijan nk blk kampong aritu.. hmm...lama tu.. Sblm ni plan nk pg wedding KakTi tu, suppose dia joint sekali tp di sbbkn ada masalah teknikal kat otak bos dia, terus dia x dapat cuti...Kesian...Kesian sangat dkt bos dia..huh ~o0~ 


Dek Ya yg tgh mentekedarah nasik lemak die..
hmm...setel..

Comments

Popular Posts