Happy Wedding, Cik Shina..

JUMAAT (4:00pm) - Travel balik melati ngn linda..huh!! Azab btl.. harung jammed. aku dgr berita, 1 kl jammed.. Pdhal da mintak pelepasan dari Bos awal sejam aku kuar...(Tp singgah kat kajang dlu ar...hehe~~ Pi terminate linda pny broadband..) Bkn lama pn...b4 kul 5 kami gerak da... Cane pn jammed, plan tuk release tension (pg perak, hooyeeee) ttp berjalan ikot plan.. Patutnya tghri td hantar kete aku blk uma... tp utk tidak menghampakan kekawan laen, yg da beria nk asah bkt terpendam menyumbangkan lagu ( i dun want banana two times) pg juge... Best la... hihi~~Smpi melati dekat kul 7... Mkn pon idok g..hmm...plan mlm nih tido umah linda (blk kg die kat Tg. Karang..ala....kg. Sg. Gulang-gulang tuh...) Tp kul 8 de g kat umah aku.. Sempat g aku n dia g pasar malam kat umah aku.. Smpt le plak pakcik jual mee hoon sup tu ngorat linda..aiyakkk...selama 20 tahun aku g pasar tu, xde plak dia nk ngorat aku tuk anak die...chisss..... Huhu~~ Setel makan n mandi jap, ktowank btolak dkt kul 930... smpi tg. karang da dekat kul 12..mak ayah dia pn da tido.. Penat xterkata..bsk nk gerak ke perak..huuu~~

SABTU (8:30am) - Aiyakkkkkkkk...!!! Terlanjur suda..... Baju seme x gosok... Linda plak da bgn solat bole landing blk... Janji ngn kak iza kul 1030 kat komuter sg.buloh...ngee~~ngee~~ngee~~ 1030 juge ktowank kuar ..hehe... sowi kak...!! Pickup kak iza kat stesen tu kul 1130 sampe..jammed juge (alasan..hehe~~) 4 owank yg pg nih...skali ngn member baik linda, Suri namanyer..... Lembutnyer nama dia...x mcm orgnyer....

Rupanya dia juge ada penyakit mental disoder...mmg xde masalah communication la kami 4 org... OTW ke rumah wedding tu, kami dgr radio jammed teruk g skali.. tapah jammed, tg malim jammed, nk masok bkt jelutong jammed juge...last redah juge ler lalu hiway tu... OTW tu, mcm2 lah hal..hehe~~Suri ni mmg gile penyakit kritikal... Sawan dia dtg ble2 ms jea... Mamat kete sblh pn dia bole ngorat...huuuu gile tol....smpi umah cik shina da kul 315, seb baik nasik kenduri blm abes..tp org da kemas2 ler time kitorang sampai tu... Tgl cik Azlina je org BPPA yg kitorang kenal.. Yg lain seme da selamat balik..huuuu..tu pn sb cik azlina tgu parent dia pickup nk balik kampong katanya... pe pn wedding cik shina selamat, n kami pn selamat sampe... lepas kemas tu hujan turun...huuu selamat cik shina pny kenduri da setel... LEpas ujan reda bru ktorang btolak blk, sempat ler sesi bergambar ngn pengantin, even pengantin pn da x de mekup2..tp masih comell lg..nak plak bgambar ngn kitorang yg comel2 ni..hehe~~
Neway, tahniah cik Shina..yg da jadik Pn. Shina.... Aku, Linda....hmm..... =(

Comments

Popular Posts