Kemusykilan hati

Aku suka shopping online. Especially apparels.. Ada je butik atau online shop mesti aku nk like. Like..Like..Like sampai lebong... Ha ha.. Baru-baru ni, aku intai satu online shop yang menjual telekung pelbagai warna. Kalau tak salah aku tengah in sekarang telekung lycra warna-warni ni. 


Terasa juga nak beli satu dua. Dan aku ada lah tanya dekat penjual tu harga untuk sepasang telekung tu. Harganya tak la mahal sangat. Sekitar rm70. Boleh la.. Dan mungkin harganya tu boleh dapat kurang lagi kalau di luar. 

Tapi, sebelum aku menyatakan persetujuan untuk terima pelawaan dia, terlintas sesuatu difikiran yang membuatkan aku tak jadi nak teruskan sesi penerimaan dan penawaran tersebut.. 

Dan tak lama kemudian, selepas beberapa hari kemusykilan difikiran aku ni terjawab dengan terkeluarnya satu artikal di dalam majalah wanita keluaran terbaru. Macam tau-tau je mereka ni persoalan yang membelenggu difikiran aku.. 




selesai aku baca artikal ni, aku masih lagi di belanggu dilema sama ada patut aku  teruskan niat nak beli atau pun tidak..? 

Comments

  1. Thanks for the share....bleh jerr pkai....pkai lah drumah seperi artikel tu kata.....rietta pown suka tgk yg kale kaler tu.ll.cuma rietta sendiri takut menyebabkan org laen hilang tumpuan...

    ReplyDelete
  2. kalau niat nk promosi kan telekung tu, boleh tak..?
    kikiki..

    *tlg tambah persoalan* :p

    ReplyDelete
  3. minat gk kaler2 tp takot nt jiran sebelah menyebelah xkusyuk solat plak...so putihla yg sng...suci gitu...muahahahaha

    ReplyDelete
  4. saya ada beli satu. warna belacan. beli sbb bila solat jemaah, takdelah dia terbang sampai org lain terduduk ke, tertarik ke atau yg lebih penting labuhnya dia takdelah sampai kaki asyik ternampak..

    err..sy beli rm60 saja..

    ReplyDelete
  5. itula..boleh warna tp biar kat umh je..tkde org ramai memerhati lbh..hihi

    p/s: leh lg nak jd sponsor.. boleh bg emel tak? tak pun try emel yui fashanusha@gmail.com. nanti yui bg detail GA.

    ReplyDelete
  6. betul tu... telekung ni best pakai dia berat Dan labuh, selesa tak terbang bila kena angin kipas...hehehe, baru perasan ada tanya harga blouse tu ye rm45 je...hehehe

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts