Stuck

9.00am

Aduh...

Hari ni nyaris tak terlewat masuk dewan exam.. Sebab jem.. Aku keluar pun agak lewat.. Mcm biasa kalo ikut kata kak nor...

Macam biasa lewat...

Sampai tadi, alhandulillah masuk dewan, kertas soalan sudah pun siap tersedia. Cuma perlu meluahkan segala yang ditelan otak semalam.

Satu setengah jam berlalu dengan cemerlng. Dan aku hanya cukup-cukup masa unuk menjawab. Takpe. Semuanya ketentua . Yang pasti kene bertawakal dan berdoa. Dan berserah. Heee

1120am..

Lepas siap breakfast cum lunch dengan kawan-kawan sedewan exam, aku terus blah balik ke putrajaya. Harini baru dapat lepaskan lena panjang. Harapannya balik ni nak bubum puas-puas.. Namun....

Nak dijadikan cerita. Lena aku ni memang tak mampu nak diteruskan. Sampai waktu aku menaip ni..

237pm...

MaSa berlalu begitu saja di balik maintenance pangsapuri yang aku sewa ni.

Pintu rumh tak boleh buka.

Alamatnya memnguap-nguap la aku disini. Itu pUN lepas dengar bebelam brader mntenance ni. Di katanya aku pomteng keje, sebab tu pintu tak boleh nak di buka..

Bertemanan adik kerani kat ofis pengurusan pangsapuri, aku menulis entry. Aduh! Dek...ada bntal tk?? Memgantuk samngat ni..
L

Comments

  1. Assalamualaikum awak. alahh kesiannya. habis stuck depan rumah bape lama ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillahhhh..... Baru je dapat masuk ni...

      Delete
  2. Lahai...siannye....klu rietta, ada trun p tdor kt surau....

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts