expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Friday, May 17, 2013

mOOd : Happy!


Mood : Sekarang berbunga...

Sebab : Dah ada participant untuk event yang akan berlangsung nanti. 

Terima kasih kepada yang telah pun menghantar penyertaan awal. Aku sangat-sangat berbesar hati dan teruja tengok kesungguhan mereka. 

Ehh...tak sabar rasanya nak bertemu dengan adik-adik yang akan sertai pertandingan ni nanti. 

Ohh..untuk makluman semua... Kalau korang perasan, Terdapat satu kategori iaitu KATEGORI D.Melukis Dan Mewarna (18 tahun ke atas). Untuk kategori ini tiada had umur maksimum ya! Mama dan Papa pon boleh sertai bersama-sama.. Bermakna, event hujung minggu ni memang melibatkan seisi keluarga..Ayuh!! Kita bersama-sama melukis di hujung minggu. Waaahh!! Happy family gitu...

pssst...peserta adalah terhad kepada 180 orang sahaja. Jadi apa kata kita mendaftar awal?? Jom! 

2 comments: