expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Friday, August 6, 2010

SELAMAT PAGI ~~

Salam...[baiknye kte arini...] Ari Jumaat kan..

Gud muning tuk diri sendiri... Arini pagi kite siap-siap basuh baju bagai... pesal?? Sbb arini blk kampong [kunun] huhu~~ Arini nk blk Melati lorh... Cam bese la.. cuma pagi ni kte ase mcm terancan sket oleh sikap ngn kelakuan Feny Hamid yg x de etika.... Sangat -sangat derhaka budak ini... 
Ekceli, malam tadi  kte ase da lain mcm, asik terjaga je mlm td... Ble teng0k tepon, baru kul 2:30am....3:45am... tetiba terdengar ada semacam bunyik org jerit ke hape....uuuu takot...!! Tp sbb ngant0k, kte tido jg lorh... X kuasa la akak ni nk mek tau hal org...kan. Org ke??? erkk~~ Setel bungkus segala bagai, ape yg nk dibawa balik KL sume..kte pn bercita2 datang awal la kat opis pg ni..sbb dlm 2-3 ari ni mmg punch kad kte nyawa2 ikan... asek2 telajak jew ...
sangat malang yer...

"Hai...cikit g nk meyrah"...kata cik gayah.... Padahal 5-6 kali merah da... Da besiap, Feny pon buka pintu mcm biasa..Namun jeritan dia buatkan akak pon menjerit same.... 

"Apsal??? Ko da knape?" Dia suh aku neng0k pintu... "Oh noee!!!" Pintu x kunci dari smalam? Bukan takat pintu x kunci...grill pn x kunci.....dekkkkkkkk bukan grill pon x kunci dekk....... DENGAN KUNCI - KUNCI TUH SEKALI TINGGAL LUORRR!!!!!!  diulangi KUNCI - KUNCI TUH SEKALI TINGGAL LUORRR!! Owhh.... aku memang ase nak pensan jew waktu iteuw.... Seb baik aku masih ada kudrat tuk bersabar dan mampu menarik napas lagi.... 

ko tau jant0ng akak ni mcm da tak berfungsi...rasionalnya.. dub dab dub dab.... pelik betul aku ye..tak mungkin ler nott se'wengg' ituew...untuk tinggalkan kunci di luar...yg mungkin akan membawa berbagai - bagai malapetaka... kami disamun, , di rompak, di ' teeeett' atau dibunuh?? Owh....n0e..~~
Aku neng0k muka dia, dia tengok muka aku, tahannn je...... biarpun aku mampu untuk mencapai pisau atau hammer disisi ... 
Owhhh...silakan bunuh diaaaa.....!!!!!

Namun , demi memikirkan dia seorang kawan.. aku pasrah...! Dan aku ase, aku perlu membuat keputusan yg drastik...
.
.
.
.
.
.

Mungkin minggu depan dia perlu tido di tepi pintu iteuww....


No comments:

Post a Comment