Saturday, August 14, 2010

Kencorong Untuk Anna..~~haha

Dear Kak Anna,
...it's been 3 years we work 2gather...laugh 2gather... kat Aras 6, E2, kte meet each other...  banyak kenangan ngn kak anna... Ramadan 2007 - Ramadan 2010... kisah kite tak berpanjangan.... Tp ikatan tu akan kekal hingga akhir hayat. 




Jumaat, meeting unit yg penuh emosi... Mendengar ucapan dr Kak Zai, cukup buat hati kte touching... Mampu mengalirkan air mata... Cik Ayu, Kak Pah, Cik Asya, Cik Ina... dan En. Khalid juge.. Teng0k...betapa sayangnya dia org pada Kak Anna.. Perlu ke Kak Anna pegi? Bak kata Kak Zai kan.. "untuk kebaikan dia, terpaksalah kita'redha'. "

Pertemuan, perpisahan tu lumrah kehidupan... Nak dengan tak nak kite kena hadapi.. Tapi, Kak Anna macam tak m0 berpisah ngn kite semua je kan? Huhu..~~ Teringat pulak kat ily...


Oleh itu, cuma ini yang kami mampu raikan Kak Anna.... 


majlis buka puasa sesama...


Terima kasey pada yg sudi hadir... Buat Kak Anna, jgn lupe kenangan kite sesame... dari bilik mesyuarat - sk Presint 14 - Penilaian - Aras 5 - Majlis Berbuka Puasa ... Semua tu akan jadik pengubat rindu ktorang kat sini ngn Kak Anna.... 

Terima Kasih kerana selalu tadah telinga dengar luahan atey kite ... Terima Kasih juge dengan nasihat yg Kak Anna bg.. Kte taw, kte ni macam2... & macam-macam juge perangai kte yg Kak Anna tahan...kan. Thanks for everything..~~ So, hmmm....semoga Kak Anna happy kat tempat baru... Ada masa sudi lah datang jeng0k2 kite semua kat sini.... All da best ...!!


legn0te : sile hapdate blog selalu yer....

No comments:

Post a Comment