expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Friday, March 8, 2013

Pencapaian Diutamakan


... Jujur aku cakap. Bertukar unit lain ni sangat-sangat buatkan time aku nak bermanja dengan blog  betul-betul terhad..

Dan...

Waktu ni...... ** sepi 5 minit.

Aku terus blank nak bercerita apa. Kepala asyik fikir pasal kerja atas meja ofis yang bertimbun hari demi hari. Nak pula aku baru mula belajar benda yang baru. Agak kekok di situ yep! Jadi kerja yang mudah pun agak tembel aku laksanakan... Bertambah dengan projek untuk subjek kreativiti yang masih lagi belum ada sponsor. Aduh.! (Nanti aku hapdate!)

Sila Motivasi Sekarang.! ** blalalal..


Sehari dua ni juga aku rasa agak kurang sihat sikit. Malam je, badan rasa macam kurang sedap. Panas je rasa. Ke cuaca kat Malaysia memang agak hangat sekarang? Ahaha... Macam nak kene lempang je kan? Baru seminggu dekat obersea, dah bajet berubah cuaca la? Beza sejam je kot...   Perut pon sebu semacam. Makan sikit, dah rasa tak lalu. Tidur tak lena. Mandi?? Ehh penyaakit APAKAH??



Cukup..cukup...sudah...

Teringat aku satu peristiwa masa aku bershopping baju.




**pssst.... Jom la holiday lagi, kawan-kawan.!

5 comments:

  1. semoga cepat sembuh..kat malaysia sekarang nie memang panas..sekarang musim orang demam..huhu

    ReplyDelete
  2. smoga sihat sntiasa ye :)
    jom jee holidayy lagi sama2 hehe :)

    ReplyDelete
  3. owh... ni penyakit berbahaya ni...

    ReplyDelete
  4. jaga kesihatan cik muda.jaga solat dan jgn bgun lewat2 tau.hehehe

    ReplyDelete