Friday, February 15, 2013

Bunuh Diri. Times Square.

Kecoh juga tadi dalam fesbuk cerita tentang kejadian bunuh diri di pusat membeli belah terkemuka di Kuala Lumpur. Ala shopping kompleks tempat lepak korang tu....

Times Square...

Apa kisah sebenarnya masih belum diketahui. Masih dalam siasatan katanya.



Mangsa perempuan berbangsa Cina tu dikatakan terjun dari tingkat 6 bangunan shopping kompleks tu. Siasatan masih dijalankan dan suspek utama yang akan disoal siasat adalah boifren dia. Hadoiii.....padahnya! 

Lagi, ada juga rumor yang mengatakan bf dia yang tolak dia, dan ada juga yang kata dia terjatuh...

Alamat lepas-lepas ni lokasi kejadian tu di bubuh pokok bunga la.... Gulppp....!!!!

Ehemm..

Apa-apa pun kita tunggu paper besok pagi lah ye..

Jom tido.!

Ok, bye...

8 comments:

  1. Bila kejadian ni?? Lepas tak ramai la yg pegi sana..bagus-bagus. P lepak kat umah lagi baik

    ReplyDelete
  2. uish... sudah ajal kud.. boleh plak

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum awak. saya pun terkejut dengan kes ni. masyallah, menakutkan. semoga cepat kes ini diselesaikan.. kesian keluarga mendiang kan

    ReplyDelete
  4. Plak...klu bunuh diri pown truk...klu dibunuh, lg truk...

    ReplyDelete
  5. kalau dah ajal dlm bilik pun kena rempuh kereta...

    ReplyDelete
  6. huhuhu seb cina... tp jgn ruh die merayau-rayau dah ler :D

    ReplyDelete
  7. salam cik muda.
    Pekabr? Lawatan pg.

    ReplyDelete