Travel, Cinta dan Kuala Lumpur

Ini hari baru ada rasa mau view blog sendiri juga kawan-kawan lain. Ape daa....bila penyakit 'MALAS' datang apa-pon-tak-bley. Ada pon, instant entry yang cukup hanya gambar menceritakan segala yang berlaku lewat kebelakangan ini. LEWAT KEBELAKANGAN katanya. Kelass kau Jah. 


Beberapa hari lepas aku baru jejakkan kaki semula ke tanah tumpahnya darahku.. Setelah beberapa hari di Negara orang. Beberapa hari je, tapi rasa rindunya pada tanah air sangat mendalam tau...! Bila berjauhan baru aku sedar yang aku sangat cintakan Malaysia, rindukan hiruk-pikuk-Kuala-Lumpur yang penuh sesak yang selama ni aku rasa sangat stress dengannya.. 

Aku juga rindukan air dan masakan. Rindu sangat.!! Sampai demam-demam aku dibuatnye... 

Sebab apa aku cakap macam ni? Haa....

Nanti la travelog aku ke HONG KONG lepas demam-selsema-batuk aku ni pulih.. 

Buat masa ni, aku perlu bersiap sedia ke kelas. Petang ni ada test. Datang lewat jem. Parking penuh. Susah parking. Parking mahal. STRESS.! But I still love U, Kuala Lumpur. Muahhh!!

Comments

  1. dunia belajar memang best..hanya sekali dalm hidup..

    ReplyDelete
  2. sonoknya jalan jalan hong kong..ape pun tanah tumpah darah tetap yang terbaik kan :)

    ReplyDelete
  3. mana travelog nya?

    nak tanya soalan sama mcm khai faiz..tp aku bukan tiru dia..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts