expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Tuesday, November 19, 2013

Online shopz

Nak up entry sekali lagi.

Bila datang feelnye, baru la semangat mau update..

Kali ni aku nak kongsi bisness. Saje bantu kawan-kawan. Mana tau, murah rezeki mereka tu tak banyak sikit terpalit juga pada aku. Kan.?


Ni ha... Layan gambar tu... Mana tau berkenan, boleh terus pegi page dia...

Casing IPhone 5 - RM80

Casing Note II - RM80

Casing untuk IPhone 5 - RM25

Ada banyak lagi pilihan menarik. Kalau berminat, lawat lah FB Page (SINI) dan jangan lupa LIKE ok.. 

psst.... Ada yang cakap B.O.Ss  nama dia tak komersial.. Eh?? 

8 comments:

  1. experia z ada x? nakkkkk huhuhu nak jugak mcm ni

    ReplyDelete
  2. mewahnya casing...

    cantikkkk... liplapliplap..

    ReplyDelete
  3. lawa tapi saya tak sesuai kot ....girly punya nie
    Senang menang dengan Nippon
    http://azahairi.com/2013/11/nipponcontest/

    ReplyDelete
  4. kebanyakkannya girly pny lol.,...

    ReplyDelete
  5. yang emas tulen ada tak??heheh,,nak wat hantaran,,hehhe

    ReplyDelete
    Replies
    1. emas xde la dekkk.... haha. nak salut emaskne tempah kat kedai emas lol.hii

      Delete