expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Thursday, August 16, 2012

Selamat pulang ke kampung kawan-kawan.!

Uikss...~

Harini mesti ramai dah mula bercuti...  lagi dua hari nak menyambut 1 Syawal kan...

Aku pun ape kurengnyew...... heww..heww....

Buat kawan-kawan yang nak bertolak balik ke kampung beraya sakan tu .... Bawak kereta elok-elok. Drive carefully. Sabarrrrr. Jangan terburu-buru. Kampung korang tu tak lari kemana nye pun.

Yang dah ada dekat kampung tu, jangan pulak lupe diri main mercun. Yang jual mercun pun satu.!!! Takde ke bende lain korang nak jual. Jual lah buluh wat lemang ke ape ke kan.... **abang long...abg long.....

Aku pun start berkemas dah ni. InsyaAllah petang or malam ni aku bertolak balik kampungggg......!!! Hooreyy...~

Seremban je pun..kihkihkih .. >_<!

KAMPUNG JUGE KAN KAN KAN...???? Wat sedap ati aku sket......

4 comments: