Sunday, September 19, 2010

HUJAN

Malam ni hujan sangat lebat... tak tau nak buat ape.... mood tido blm datang lagi.... lalu, aku pg ke beranda..hmmmm... melihat titisan-titisan air hujan yang turun.... 
Hai hujan...lebat pulak kau turun malam ni ye.... 

Petang tadi, jamuan makan sempena hari raya dkt kelas Puan Nick... Happy!! ... Bsk pulak jamuan utk kelas En One....

Tak di sangka,  dah habis pn aku belajar.... kalau dulu aku rs sgt2 lama.... 4 tahun tu sgt lama...umur aku pn cecah 26 tahun ni... tup tup...it's a final year!!... hmmm... tp aku x kan konvo sama diorang... tu pn buat aku rs sedih tem tem hujan ni... 1 paper clash... so x dapat nk konvo bersama...tak pe lah, kak ti kan ada..!!..before this pon aku ngn kak ti juge kan.... apa yg diorang cakap dulu x kan jadi kenyataan...huhu~~ nk grad sama la...nk tgu juge grad sama....hmmm.... iye la tu....

its okay, jalan hidup setiap orang berbeza kan.... kdg2 kite tak perlu fikir ttg org sgt utk capai apa yg kita nak... sbb benda2 yg mcm tu kadang-kadang penyebab kegagalan kite... hmmmm~~ tak pe lah nk wat mcm mane.... lg pun lepas ni blm tentu sesama lg...keadaan pun akan berubah... 


No comments:

Post a Comment