SELAMAT PENGANTIN BARU, Firdaus Ahmad...

IsHH...Cane gbr entry aku ni boleh jadik camtu .. xreti plak aku nk betolkn...

Anyway, entry kali ni aku nk cerita pasal jemputan majlis perkahwinan teman yg dah lama aku x jupe & aku terjupe dia blk kat Warisan, Putrajaya...Firdaus Ahmad namanya... Majlis kawin dia pd 27 Jun ni dkt Dewan Manjalara tak silap aku.... Neway, Selamat Pengantin Baru in advance.. :)
Bila di ingat2 balik, nk dekat 10 tahun juge x jupe...hmm sedekad [mcm Lagenda Budak Setan la plak..]  Dia pn banyak berubah, dr segi fizikal, mental, emosi, juge sahsiah diri.. ... Aku kenal dia ni ms aku form 5.. Aku kenal dia bkn sbb 1 sekolah tapi kan masa form 5 dulu rajin pg kelas tuisyen... kat situ la aku kenal dia, lepas tu kenalan pulak ngn besfren dia Mat Sab.. Ms tu, aku kawan rapat ngn diorang 2 nih... Habis SPM aku buat partime kat McD, KL Sentral.. Rajin diorang dua org ni datang.. [nk dpt eskrim free] ... Sekarang?? Hehe..memasing da besar panjang... Mamat ni pn da nak melangsung dah.. Congratulation ler yer... Pas ni si Mat Sab la pulak... Teringat kat Mat Sab ni, aku mcm nk tgelak plak.. hehe~~ Smuge ko dapat calun yg lg baik g Mat Sab..ngehehehe...

legnote : Sekolah menengah..huhu..lamanya dat ak pegi sekolah kan?? 

Comments

Popular Posts