Kesal, rakan mati tertelan biji nangka

.... hal0h..hal0h..lhal0h.... smalam pny crita, x satu-satu mende pelik2 bl ngn budak2 ni... start dr lunch tghari, sampe ke ptg....de je mende nk pecah prot..ngee~~

.. lps lunch nk balek opis, ktowank nek 1 kete... 4 org... ttbe la plak si panjang neh nk mkn NANGKA...nk jadik crita kan...singgah ler bli juge karang kempunan plak...otw balik tuh nyariz ktowank eksiden... ngelak kete meyrah kt dpn yg ngelak motor (yg aku pn tak taw ler die nk g mane..) Seb baik ler kite ada driver yg cekap ngn tangkas ngelak.. tgl kesan la jg jalan tar.. tgl kesan juge ler kat ati 3 org penumpang die...yg aku ngn si panjang da kecottt perot da nengok kat sblh kiri tu de xsiden juge...abg plus tu aku rs tkejut juge ler bl lynda brek emergency... berdecittt jg ler...tp abg mot0  tu (punca...) ttp steady wk moto...harems toll...mmm.... time break tu mmg cuak ler  sampe Zdi yg jadik co-pilot peluk plastik nangka...nape nangka yg dia nk slamatkn... yg aku x le bla neh ni pasal cerita yg  Panjang tambah2...kot ler btol ktowank ekseden tadik...ape situasi yg blaku... hehe~~
Di..ngn beg plastik nangka die, dlm m0lot de bijik nangka...sure mati tertelan bijik tu..mas0k paper " Kesal, rakan mati tertelan biji nangka" ... haha~~
Linda plak.. ketar kat seat driver ..kejung pegang stering..suh kuor xmo....hehe~~
Tp aku bengang sket pesal  part aku je...mesti de kaitan ngn Pierre Cardin???? knape mesti diaaa???? knape? knape?? Knape mesti aku yg pegang nasik die xmo lepas... (nizam, nape la ske wat crita mcm neh..cett)
my prenn... ada lg sowank..tp dia da de kawan baik lain yg g best kot ..hmmm~~

Comments

  1. hehe...terpaksa delete... mekasih kak wat statement panas kat sini.....haiyaaaa..... bkn camtu la kak...salah paham da neh.....

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts