expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Tuesday, September 17, 2013

Rimas

Rimas...

Rimas dengan orang yang control...
Rimas dengan orang yang pandai cakap tapi tak buat...
Rimas dengan orang yang pungpang-pungpang dia saja yang betul...
Rimas dengan orang yang bising potpet-potpet....

Buat aku sakit kepala. menyampah.

Sekian, terima kasih...


So, jom layan 'Ku Cari Damai Di Hati' satu kali..

5 comments:

  1. saya pun rimas dengan orang2 yang macam ni... hu hu hu...

    ReplyDelete
  2. Bykkan bersabar..pling sng, play mp3...plug in ear ataw head phone...

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup... tu je yg buat ati manyak senang....

      meskipun bukan pungpang kat kita, tapi telinga yg dengar pon saket...

      Delete
  3. huuuhh marah nmpaknye uolss... iolss pon boleh rimas klu org yg macm tu...seppp! hehe ate sabor jela ye ;)


    jom singgah blog rm29 je shawll ^_________^

    ReplyDelete